Wednesday, January 18, 2012

Boyce Avenue - Teenage dream

Laatst was ik met mijn vriendin lekker op internet filmpjes aan elkaar aan het laten zien, en grapjes vertellen en al dat soort dingen, een vriendin die ik een tijd niet had gezien. Het was echt superleuk om elkaar weer eens te zien. Maar toen heeft ze me dus een filmpje laten zien van de cover van Boyce Avenue op 'Teenage dream' van Katy Perry en sinds ik die gezien heb krijg ik hem echt niet meer uit mijn hoofd. Zing je de hele dag hetzelfde liedje tot je er gek van wordt. Maar hij is echt supermooi, dus speciaal voor jullie: de cover van Boyce Avenue van 'Teenage dream'.

I think you're pretty
Without any makeup on
I think you're funny
When you tell the punchline wrong
I knew you got me
When you let your walls come down, down

Before you met me
I was alright, but things
Were kinda heavy
You brought me to life
Now every February
You'll be my Valentine, Valentine

When you're around me,
Life's like a movie scene
I wasn't happy,
Until you became my queen
I finally found you,
My missing puzzle piece
I'm complete

No comments:

Post a Comment