Wednesday, January 18, 2012

New girl in town

De arrogantie te denken dat mijn dagelijks leven dwingt mij tot het schrijven van een blog. Ik heb al een aantal keer mijn leven gewaagd door, jawel.. midden in de toetsweek te bedenken dat ik een blog wilde en hiervoor midden in de nacht alles overhoop te halen om al mijn geniale ideeën op te schrijven.. Ik had al allerlei plannen over hoe ik dingen ging maken enzo. Wat trouwens nog knap lastig is..

Waar het op neerkwam: ik had een vlaag van verstandsverbijstering en hierin bedacht ik me dat ik een blog wilde. Om bij te houden wat ik eigenlijk allemaal leuk vind. Teksten, plaatjes, filmpjes, muziek, alles. Ik zag mezelf al zitten: plaatjes die ik leuk vond inscannend in mijn mini-scanner. Zou behoorlijk opruimen want ik kan dus nooit iets weggooien. Mijn moeder zou blij zijn als ik alles op één memoriestick kwijtkon. Ik zou elke dag kunnen schrijven en dingen laten zien die ik leuk vind en veel lezers hebben en af en toe gek doen en dat er ook bij zetten. Ik zou een externe harde schijf kopen speciaal voor mijn blog zodat ik hem overal mee naartoe kan nemen. Maar helaas.. Scanners en externe harde schijven zijn niet gratis en zoveel verdien ik dus ook weer niet. Daar ging mijn toekomstdroom.

Maarja, eigenwijs als ik was(en eigenlijk nog steeds ben..) toch lekker zoeken naar een plek om alle leuke dingen die mijn leven zo ongelofelijk boeiend maken*ahum* te dumpen.. Nu nog even uitzoeken hoe alles werkt en mijn plannen uitwerken..

No comments:

Post a Comment