Wednesday, January 18, 2012

Verslavingen

Voordat je begint met het lezen van deze blog moet je één ding weten. Ik ben verslaafd. Terribly verslaafd. Eigenlijk ben ik gewoon een junkie die af en toe een grote hoeveelheid nodig heeft.. En ik ben dus niet verslaafd aan chocola ofzo.. Hoewel dat natuurlijk ook echt superlekker is. Nee ik ben verslaafd, heel erg verslaafd aan schoenen. Met tassen heb daarentegen helemaal niks.

Kijk deze exemplaren vind ik dus stuk voor stuk echt oerlelijk. Dan zie ik deze foto en denk ik: oh leuk, tassen. Vervolgens bekijk ik ze stuk voor stuk en vind ik ze allemaal lelijk. En ja er bestaan wel mooie tassen natuurlijk, maar ik heb echt een hekel aan al die tierelantijntjes eraan. Strikjes en plooitjes en kleurtjes en vakjes en rozen en met een beetje geluk willen ze die tas dan ook nog in strass onderdompelen..-.-'

Nee doe mij maar schoenen, ik houd van schoenen. Wees dus niet verbaasd als ik twee keer in één week te melden geef dat ik een paar schoenen heb gekocht, want ik houd er gewoon van. En ik heb ze nodig. Natuurlijk. Als ik schoenen koop is het altijd noodzaal, net zoals bij kleding. Zo van: ik houd het zonder geen dag langer vol.
Hmmmmm... ik moet nodig weer shoppen..;)Kijk nou wat een perfectie..

No comments:

Post a Comment