Saturday, February 4, 2012

Amy Diamond - It can only get better

Ik ging laatst mijn muziekbestanden eens opruimen(meer dan 18 GB, 3,5 dagen aan muziek is véél). En toen kwam ik dus een liedje tegen, 'It can only get better' van Charice. Ik ergerde me al maanden aan dat liedje in mijn afspeellijst, omdat het een slecht ingezongen cover is dat ooit een keer in een talentenjacht gezongen is. Het origineel schijnt van Amy Diamond te zijn(whoever that may be). Nu was ik wel benieuwd hoe het origineel dan klonk.
Toen ik deze versie hoorde was ik dus spontaan weer fan van dit liedje dus ik meteen enthousiast zoeken naar een MP3-bestand zodat ik hem op mijn ipod kon zetten, Mooi niet, niet te vinden, Baal als een stekker maar mooi blijft'ie wel.
It can get only get better
Be still my heart
It can only get better
We've come this far
It can only get better
I know it hurts
For what it's worth
It can only get better
Serieus, ineens hoorde ik echt hoe geniaal deze tekst is en hoe erg het omschrijft hoe ik me af en toe kan voelen.

No comments:

Post a Comment