Sunday, February 12, 2012

Schaatsen

De 'echte' winter is(vlak voor de aanvang van de lente) toch nog op komen zetten. En dat betekent dat er ijs ligt. En nu ben ik dus zo iemand die dat ijs echt niet kan weerstaan en er alles aan doet om maar eventjes op dat ijs te mogen staan. Heerlijk vind ik dat: vooruitkomen zonder er veel moeite voor te hoeven doen(ja ik weet het: lekker lui..^^). Maargoed heb mijn blogje dus een klein beetje heel erg lichtelijk maar toch wel erg verwaarloosd doordat ik wilde schaatsen.

Heb sinds kort ijshockeyschaatsen in plaats van mijn oude vertrouwde kunstschaatsen. Dat is even wennen en nu kan ik dus niet meer draaien, overstappen, achteruitschaatsen en al helemaal niet meer achteruit overstappen. Dat is dus oefenen voor leven. Ik moet zeggen dat het na de afgelopen week een stuk verbeterd is maar het gaat nog steeds niet als vanouds.

Nu heb ik alleen gehoord dat het eerst gaat dooien maar daarna weer vriezen, dus misschien krijg ik nog wat tijd.. ^^

No comments:

Post a Comment